Och vad vet du om kärleken, när du alltid förgäves hatat den?



Efter många omröstningar och ett tillräckligt bra förslag så radade vi i klassen upp oss för spexfoto idag.
Jag, som hade minst antal lager med kläder på mig svettades fruktansvärt mycket.
Mina kära klasskamrater hade klätt sig för ett hemligt uppdrag i Sibirien. Att det blev varmt är nog en underdrift.
Vi spelade brännboll och har sedan haft en ganska snabb dag. Stannade kvar i musiksalen ett tag.
Amanda fick en flashback imorse. Och.. ja. En äldre man med bar överkropp innehöll den i alla fall.

Jag gick runt och mumlade, jag sa inget mer.
Bakgator, jag mötte dig på bakgator.


Kommentarer
Postat av: andi

EMMA DU FICK JU INTE!!!!!

2011-05-09 @ 17:02:50
URL: http://andinordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0