Sjung för mig, du lät som regn Sjung för mig igen, mitt hjärta



När man blandar regn och solsken, fina människor och skratt så blir det helt underbart.
Kemiprovet imorse gick väl.. okej. Basket mot 9B-flickorna var hur roligt som helst.
Sen har jag insett att vi klär av oss lite för mycket i våran klass. Kan påpeka att inget av följande citat sas i ett omklädningsrum. Vilket egentligen hade gjort det hela mer okej.
"Emma, kan du vänta på mig? Ska bara ta av mig BH:n."
"Hallå Emma, ställ dig här medan jag tar av mig byxorna!"

Åkte in till stan och lämnade ett USB-minne till Felix. Passade även på att köpa ett hänglås. HÄRLIGT EMMA!
Ikväll är det fotboll som gäller. Ska se några av de finaste människorna på jorden spela.
Människor som gör mig lycklig. Som tycker jag är dålig på brännboll, och som lånar böcker på bibliotek.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jajamen visst var du för sÖT?!



vi kan vara dåliga på brännboll tillsammans<3förlåt

2011-05-18 @ 19:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0