Du stryker fingrarna lätt mot min kind Och i ett ögonblick då allt står still så får jag en chans att ge dig allt det du aldrig haft



Sitter här och vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig. Hur jag ska formulera mig på ett bra sätt.
Jag vill kunna beskriva och berätta för er hur lycklig jag känner mig just nu. Men det är tyvärr obeskrivligt.
Fast att just förklara lycka, har jag aldrig varit bra på.

Flera olika människor bidragit till att min dag blivit underbar. Och jag vill tacka varenda en av er.
Att hålla sig för skratt vid en begravnings-scen i en film, att sitta på bredvid dig i kylan och känna mig betydelsefull.
Jag uppskattar det, och det hoppas jag att ni vet. För jag tycker verkligen, verkligen om er.

07.35-07.45 hämtas jag upp imorgon, för att sedan åka till Boden med min klass.
Vi ska rida tills världen går under och skratta åt de obegripliga skämten om oljerockar.
Förhoppningsvis ska alla tycka synd om mig för att jag fick en boll i huvudet idag när vi spelade brännboll.
Men det kommer nog aldrig hända.
Aja, ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0