I promise you I will learn from my mistakes



En helvetes dag där allt för många tankar kommit upp.
Jag har varit arg, ledsen, besviken och orolig.
Men framförallt förvånad.
Imorgon hoppas jag på att jag ska hinna med bussen.
Även att det ska gå bra på engelskaprovet.
Känns inte alls bra att jag valt egentligen för många ord.
Fast det är ju för min egen skull jag lär mig vad vague, seizure och simultaneous är på svenska.
Äh. Tisdagen ska bli en bra dag.

Och tack till er som faktiskt bryr er, på riktigt.
Som inte bara frågar för att ni är nyfikna.
Utan för att ni verkligen bryr er.
Tack.

Kommentarer
Postat av: Hf

Vad!?!?!? Varför hhar du inte berättat för mig? Vad har hänt<3 blir ju orolig:(

2011-03-22 @ 13:47:47
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0