saltlakrits och saltlakrits, blåbärspaj och 1,5 l coca cola



Jag har hunnit med väldigt mycket idag, för en gångs skull.
Tog en löprunda där vid lunchtid, för att sedan åka ut på en båttur längs älven.
Fick i mig en välförtjänt mjukglass och fotade väldigt mycket analogt.
På kvällskvisten har jag, Mette och Linnea suttit i Sofias källare.. självklart var hon också där.
Rebecca var vid kanotudden, så jag stannade ett tag där för ett trevligt och nyttigt samtal.

Okej. Jäklar vad tråkig jag låter. Men äh.
"Hej, jag heter Emma, är arrogant och kräver för mycket av andra människor."
Önskar att jag hade Felicias förmåga att skriva roligt... 
När vi ändå är igång kan jag berätta mina planer för morgondagen.
Jag ska på möte i några timmar och äta lunch på stan med mina fina vänner.
Åååååååååh. Nej. Nu slutar jag. Förlåt för att jag inte är rolig.
Sov gott kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0