Jag har hittat någonting vackert, vännen, ser du vad jag ser?



Det är såhär, att i några minuter till är det min bästa vän Amandas födelsedag.
Jag tog ton någon gång efter tolvslaget, tillsammans med 32 andra personer i en badtunna och sjöng för henne.

Jag vet inte hur duktig jag är på att visa min uppskattning att Amanda finns i mitt liv.
Men ni ska bara veta hur underbar hon är, och hur glad hon verkligen gör mig.
Jag hoppas att du haft en fin dag. (Och om det funnits tårta, att du sparat lite till mig)
Puss på dig, sextonåriga, kära vän.

Kommentarer
Postat av: ankan (numera sexton år och en halv dag gammal)

tack emma. du är bra.

och det finns tårta om du vill ha.

och jag rimmar till och med, hurra!?

2011-06-17 @ 10:49:18
URL: http://andinordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0