"Heeeeeeeeeej Taaaaaarzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!"



Oj, så sjukt varmt det har varit idag. Såhär varmt vill jag inte att det ska vara... lite svalare tack.
Jag och Hanna satt i skuggan i parken ett tag, innan vi fyllde på magen och gick runt på området.
Det blir min första stadsfest i år, faktiskt. Och en bra premiär, må jag säga.
Hanna gör mig glad. För hon kallar mig brun... EHHEHEHE.
Och för att hon är så sjukt jävla underbar. Men det visste hon redan.

Min dator har kraschat, så förvänta er ingen speciell uppdatering nu framöver.
Tyvärr är troligen alla bilder borta, vilket suger mer än något annat just nu.
På tisdag drar jag och Felix på festival. Får se om vi hörs innan dess.
Annars får ni ha en bra fortsatt sommar, kom ihåg att dricka mycket vatten!!!!!!!
(men inte ur kranen, kom ihåg det också.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0