det är dags för sommarlov, om det så är det sista jag göööör

Lite torftigt med bara en bild, men den är bara för att visa hur duktig jag var på att inte ha klänning.
Erkänn att jag ändå var lite snygg? Kom igen. Ös komplimanger över mig, känner att jag är värd det idag.
Vi fick våra betyg också. Behöll mitt MVG i matematik vilket är sjuuuuuukt skönt.
Och en gång för alla har Amanda bevisat hur duktig hon är på engelska. Ni ska bara se det hon har skrivit.
Ikväll tar jag och resten av nioendeklassarna från Ursviken bussen till Vindeln. 
Det har blivit dags för forsränning (som jag hoppas att jag överlever från)
Ni andra får ha en så trevlig kväll som möjligt, och så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: emelie

hej, du va fin i ingen klänning.

2011-06-15 @ 16:31:02
URL: http://ehaggstrom.devote.se
Postat av: Anonym

Alltid finast!

2011-06-17 @ 08:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0