the sweetest song that i could sing, oh baby




Dagen har varit både positiv och negativ idag.
Fast ja, att det kändes som plusgrader och att solen sken klockan tre var ju mer än positivt.

POSITIVT IDAG

- Jag hade flyt med skämten.
De som känner mig vet att jag kanske inte har de bästa och roligaste skämten.. Men idag lyckades jag få en och en annan att skratta!

- Felicia var tillbaka!
Eller, det var hon ju redan igår. Men jag hade hunnit hem innan hon insåg att det var onsdag och pallrat iväg sig till skolan. Hon såg lite annorlunda ut.. men snygg som vanligt! Vi skrattade även så mycket att vi halvgrät på sista lektionen. "Jag ska klippa ditt hår!!!!!"

- Uppsatsen om Indien och USA blev klar.
SÅ HIMLA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT.


NEGATIVT IDAG

- Jag var s.k "migrän-bakis" hela dagen.
Yr och en fruktansvärd huvudvärk. Inte så skönt.

- Ingen träslöjd.
Istället hade vi en extra SO-lektion..... eh, jaha?!?

- The Wombats har haft en livekonsert.
Men nej, i mitt land kan den inte visas. Fuck you Sweden.

Kommentarer
Postat av: feeeelicia

Gullle duu, <3

2011-01-28 @ 15:31:34
URL: http://felicialindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0