I ett centrumkors där virvlar snön det blåser snålt



En bra dag idag.
Bussen var i tid imorse, första gången någonsin.
Allt Amanda utbrast under NO-lektionen var toppen över i:et.
Skidor sista timmen. Jag, Bella och Felicia erövrade Ursvikens stora skogar.
(jag var den enda som inte ramlade)
Blev intervjuad av Norran, togs bilder och sådant på Eddahallen.
Lär väl komma i någon tidning här framöver.
Var sedan med världens underbaraste, finaste och sötaste Hanna hela kvällen. 
Grattade hennes alltför roliga storasyster som fyller halvvägs till medelålderskris! Typ.  
Glömde min SM-medalj hos Hannis.. och hon hotar med att kasta den?!?!?!?
Äh, hon vet att jag är bättre på att knuffas vid snödrivor än vad hon är ändå.
En bra dag, alltså.

Kommentarer
Postat av: hf

du glömde skriva att du åt opp mig. och ett helt ääpple. Pöss du e bäst.

2011-01-12 @ 23:25:26
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0