nog för att det var samma människa som frågade



Jag är femton, snart sexton bast!
Eller snart och snart. Ett litet tag kvar faktiskt.
Och istället för att göra det jag borde göra, det vill säga - plugga, ska jag till din glädje skriva om mig själv.
Jag och min blogg. Hahaa......


Nej men, Emma heter jag.
Föddes som sagt en vacker morgon i början på april. Året var 1995.
Gick sjuan och åttan på Norrhammarskolan, men går ut högstadiet på Ursvikskolan.
Mitt val till gymnasiet ska vara inne i veckan... jag velar mellan Samhälls och Musik.

Det som brukar spelas på min iPod är för det mesta Kent, Arctic Monkeys, Mew och Two Door Cinema Club.
På vinylspelaren snurrar Beatles och Moto Boy.
Men mitt favoritband är The Wombats. Solklart. Ska (förhoppningvis) se dem i slutet av mars!
Ni kunde för övrigt hitta mig på Peace&Love och Trästockfestivalen i somras.

Jag spelar innebandy i division två-laget Clemensnäs och var i början på året iväg till Karlstad för att spela distriktslags SM. För er som verkligen bryr er och är intresserade, så är jag back. Haha.
Fotbollsäsongen i somras var nog den sista jag spelade. Har aldrig riktigt tyckt att det varit roligt.

Och för att avrunda detta, så att det inte blir hur långt som helst.
Jag är tillsammans med världens finaste Hanna som jag skulle göra vad som helst för.
Har varit i Thailand, vilket jag mer än väldigt gärna gör om.
Mina vänner är hur jäkla underbara som helst.

Vet inte riktigt om du, min kära kommentarerare, blir nöjd med dettta.
Men ifall ni undrar om något mer så är det bara att droppa något i kommentarsfältet!

Kommentarer
Postat av: HEJ

Nää du tog nog det mesta jag ville veta:D tack för att du tog dig tiden , BTW, enligt mig ( en hetl okänd människa som du egentligen inte borde lyssna på för jag kan vara vem som helst ) så borde du välja musik! inte samhälls. Kaplan är en tapig skola. ÄH nu ska jag inte förvirra dina val. TACK OCH HEJ LEVERPASTEJ!

2011-02-21 @ 23:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0