Antika löften som Vi blandar tills Vi båda slutat andas



Jag hade absolut ingen möjlighet att blogga igår.
Åkte direkt från skolan till Hanna. Därifrån hem för att äta.
Sedan till träningen, och direkt efter det hem till Amanda för att se Love and Other Drugs.
Sov som en kratta i natt.. Fick veta att en person som betyder väldigt mycket för mig låg på lassa.
Kunde inte somna. Vaknar mitt i natten av att en inbrottstjuv springer i trappan.
Det var min styvfar som kollade vattenledningarna, för det lät i hela huset.
Några minuter senare går strömmen, i troligen hela Bergsbyn och en del av Ursviken.
Och de som känner mig riktigt bra, vet att jag inte kan sova i mörker. Det går bara inte.

Men äh, strömmen kom tillbaka efter ett tag.
Och idag har jag spelat skolhockey. Vi vann första matchen med hela 32-2, haha!
Nu har jag även kirrat biljett till "Musikarnas" film-musik-show imorgon. (Åter igen, tack Emelie)
Ska skriva om min jäkla författare nu.
Kvällen spenderas hos den finaste människan på jorden.
Nämligen Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0