Something in the way she moves

"Tänk om vi dör nu.."
"Vad då, för att din moped går så långsamt eller?"


Jag stirrade in i väggen.
Slöt ögonen i mörkret och drömde mig bort.
Till ett ställe jag väldigt gärna skulle vilja befinna mig på för tillfället.
Under ett varmt täcke med en person jag verkligen älskar.
NO-lektioner är verkligen bra ibland.

Vi hade bad idag.
Sandra den jäveln, tvingade mig att ställa mig på den högsta trampolinen.
Kraxa som en kråka
Och flaxa med armarna innan jag hoppade ner i vattnet.
Sen försökte jag göra framåtvolt också.
Min rygg svider. Vääääldigt mycket.
Den hade samma färg som Hallonsodan från Coop.
Ikväll blir det stan. Üni Foreman med Gabrielle.
Jättetrevligt.

Kommentarer
Postat av: felicia

Din moppe går verkligen långsamt..

2010-09-24 @ 23:15:27
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu är jag nöjd. Tack emma, om du verkligen menade dedär blev jag sperduper glad. Sådär fnissigt glad. Om mamma hade vart i samma rum som när ja läste det hade hon sagt" vad flinar du åt nu då?"

2010-09-26 @ 23:11:58
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0