Och gäst ikväll är Jesus

Gårdagen kommer jag inte glömma.
Högklackade skor på mina fötter.
Amandas bara ben.
Herrarna vid busshållplatsen.
Soptunnan vid konsum.
Ibbes supersköna tröja.
Bella som mobbades.
Snö innanför tröjan.
Snö innanför trosorna.
Annat innanför dessa två också.
Hon den där skadade flickan vid namn Sanna,
som var jättekonstig och rolig.
Slutscenen i Avatar. (Andi, you know what I'm talking about)
Jag hade jättekul igår.
Och längtar som fan till imorgon.
För då får jag träffa dem igen.
"Alla barnen köpte godis, förutom Emma - hon köpte en banan"

Kommentarer
Postat av: andi anka

åh vad jag är vacker.

och åh vad du är härlig.

2010-09-05 @ 18:34:17
URL: http://andinordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0