Du är min hjälte för du vågar vara rak

Det har varit en riktigt bra dag idag.
Fick se betyget på min samhällskunskap-uppgift.
De tre bokstäverna fick mig vilja hoppa upp och ner av glädje.
Jag fick en känsla, att allt kommer lösa sig ändå.
Att det här är det bästa valet jag gjort i mitt liv.
"Fota, pröva kläder och sånt.."
Jag och Ibbe ska göra upp en plan.
Felicia låter äckligt likt mig när vi sjunger.
Förlåt, men vi är fruktansvärda.
I alla fall jag.

Idag har jag även insett hur mycket jag älskar en viss person.
Jag vet att du är värd någonting
Hur bra den får mig att må.
Du är hoppet i ett IQ-fritt land
Jag har insett att jag inte är ensam. Inte alls. Överhuvudtaget.
Du är drömmarna jag drömmer ibland
Jag vet att jag inte får tacka dig, men jag gör det ändå.
Tack. För att du finns, och låter mig finnas i ditt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt jobbat ,

2010-10-07 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0