there's a lot of things to do before you die

Vi firade mamma igårkväll, åt en riktig finmiddag.
Vegetarisk pizza och kebab med andra ord.
Åkte sedan iväg mot de tre vännerna och Rebecca.
Jag blev daskad i ansiktet med en fryst fisk x antal gånger inne på Konsum. 
Till slut träffade även en ölkorv mig i pannan.
Vilka snälla vänner jag har...

Badminton stod först på schemat idag.
Jag och Felicia kickade ass.
Eller ja, egentligen inte.
Och just det..
När vi står och gör ingenting vid utgången i matsalen ser jag i ögonvrån hur Amanda är påväg ut.
Jag utbrister högt och vädjande "Snälla, gå inte!!"
Vänder mig sedan om, och ser hur en okänd kille i åttan titta konstigt på mig.
Det var alltså inte alls Amanda som var påväg bort från oss.
Det var han.
Pinsamt? Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0