"Jag tänker på dig hela jävla tiden"

Yr, illamående och tung i huvudet har jag varit idag.
Ungefär som ett bakis-mående, antar jag.
Vet inte och vill inte veta heller.
Vi var på Kaplanskolan idag och fick lite mer information om de olika linjerna.
Jag är så himla sugen på musik.
Och samhälls. Och nu, hotell & turism.
Till någon helt annat;
Amanda blir så fruktansvärt söt på bild....... inte.
Men i verkligheten, då ska ni bara veta hur söt hon är.

Nu ska jag ta tag i pluggandet, biologi-prov imorgon.
Känns ju bra att jag.. kan något.



Kommentarer
Postat av: andi anka

nej nu fick du det fel - jag är skitful egentligen men blir AAAAASBRA PÅ BILD.



not really.

2010-11-09 @ 16:49:46
URL: http://andinordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0