i mitt land så får man inte vara förmer

Otacksamma vänner, är något jag inte tycker om.
Jag har fan gjort allt jag kunnat för dig.
Försökt. Försökt. Och försökt.
Och det enda du har gjort är att.. ja. Nej.
Du behandlar mig så mycket sämre än alla de andra.
Ett tack hade varit snällt i alla fall.
Jag är bara less på alla som tar mig för givet.
Som egentligen inte bryr sig.

Det finns en människa, nu för tiden, som ger mig komplimanger.
Som visar åtminstonde lite uppskattning för att jag finns.
Och det tackar jag som fan för.
Jag hatar att använda svordomar, det vet de flesta.
Men så tacksam som jag är, över att du finns.
Över att du bryr dig. Att du tar dig tid till att skriva att jag är.. rolig tillexempel.
När man är så tacksam, så finns det inga ord för det, på det här jävla språket.


Kommentarer
Postat av: taccooo

du är fin emma. du är verkligen underbar. Hoppas du vet det. Puss. Vi ses snart.

2010-11-27 @ 02:33:56
Postat av: Ibbe

Explodera i mig så jag blir lika fin som du. Pussar och kramar!

2010-11-27 @ 14:41:04
URL: http://ibbilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0