Harry Potter och dödsrelikerna

Var och såg den näst sista filmen igår. Eller ska jag säga den sista kanske, fast del 1?
Först var jag tveksam till att de hade delat upp filmen i två delar.
"Bara ett sätt att tjäna pengar" tänkte jag.
Men med en bok uppdelad i två filmer, gör att detaljerna blir fler. Vilket såklart är jättebra.
Att jag hoppade till vid några tillfällen var jag definetivt inte ensam om.
Lyckades hålla tillbaka tårarna i slutet, men det var flera som tog fram näsdukarna och när ljuset tändes frågade de sina vänner ifall dem hade smetat ut sitt smink.
Åh, att vänta till 15 juli känns otroligt jobbigt. Men.. bara att bita ihop.
Då hinner jag ju läsa om alla böcker också. Perfekt!

Jag och Gabban vandrade runt ett tag, åt middag, handlade födelsedagspresenter och pratade.
Sen mötte vi upp Hanna och Malin som bjöd med oss till Waynes där vi satt tills filmen började.
En sjukt trevlig kväll med tre fantastiskt roliga personer, kunde inte bli bättre!


Kommentarer
Postat av: Astrid

svar: varken eller, jag är en köttätare fullt ut! ;)

2010-11-18 @ 17:44:14
URL: http://astridhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0