du sa "älskling, allt är skit"



Vi vann matchen idag, med 6-3.
Det var faktiskt riktigt , riktigt, riktigt kul att spela.
Nu är jag bara så sjukt nervös inför imorgon.
Ska åka ner till Umeå för att spela träningsmatch med länslaget.
Jag ser ju fram emot det, väldigt mycket, men är väldigt nervös också.
Det blir nog bra.
Ska försöka sova av mig nerverna.
Om det nu går.

Förresten så tycker jag att det är helt fantastiskt.
Att en dag kan vara så fruktansvärt dålig och deprimerande som igår.
Och sen säger någon vänlig person något så enkelt som "Hej."
Och då plötsligt så har dagen varit bra.
Sådana människor borde det finnas fler av på denna jord.

Kommentarer
Postat av: felicia

Härligt med vinst YO!

du behöver inte vara nervös för du äg emmsan!

2010-11-28 @ 19:49:14
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0