Stockholm

Torsdag
Två prov på skolan, och jag behöver nog inte säga att koncentrationen var någon annanstans.
Kom fram till huvudstaden vid fem-tiden, då jag och Emma åkte till Kulturhuset och hängde vid den "coola väggen".




Fredag
Följde Emsor till skolan, satt med andra ord och svettades i deras bildsal. Jag trodde stockholmare hade hört talas om luftkonditionering?
Till lunch blev det bulle och Trocadero i centrum med Agaton och Hampus.
Vid tvåtiden drog jag, Emma, Agaton, Embla och Jessica iväg till stan för att träffa Moa, Amanda och Miriam.
På kvällen var vi på spelning. Daniels band spelade, and it waz goouued.










Lördag
Gjorde stan farlig och gick ut på jakt efter skolavslutningsklänning. Köpte jordgubbar, och åt glass på donken för andra gången på två dagar.
På kvällen var vi coola och lekte med Agaton, Embla, Rebecca och Josefin.








Söndag
Klippte gräsmattan, dödade två grodor och hyrde film. Kortfattat om söndagen.





Måndag
Såg film på morgonen, åkte in till city vid lunch och vid kvällen spenderades på McDonalds på Arlanda.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0