So, I stayed in the darkness with you.

Skolavslutning. Sommarlov. Ledighet. Vänner. Roligt.
Ser ni den röda tråden? 
Prästens tal.
Kören sjöng.
Frejas elever är bättre på att sjunga.
Kramring.
Betyg.
Sen var det över.
Äntligen.
Slipper allt. Och då menar jag verkligen allt.

Sofia, Linnea och Mette var där. 
Bergsbykiosken.
Kilometerlång kö.
Middag.
Körde till Sofia.
Spelade Monopol.
Fuskade.
Såg film.
Jag älskar mina vänner.
Så underbara. 

Sommaren har börjat. Och det kommer bli sjukt roligt. 
Det enda som suger är att spelschemat på P&L är kasst.  






Kommentarer
Postat av: Liljaaaaa

Jo förstod nästan att det skulle bli så. Men jag ty,cker att det ser hyffsat bra ut faktiskt! Vilka band åker du dit för att se? :)

2010-06-19 @ 14:28:12
URL: http://amandalilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0