The year's '94 and my trunk is raw




Som om..
Får typ panik.
Jag har ingen att fara med till Peace & Love 2011.
Ingen som varken vill eller får.
Och det känns som om det kommer bli den bästa artistupplagan någonsin.
Haha, jag vill bara gråta.
Känner mig som världens mes.
Men att stå där, bland publikhavet på ungefär 45 000 personer när Kent spelade.. var underbart.
I princip alla sjöng med. Och hela grejen var bara fantastisk.
P&L är bland de top tre bästa händelserna i mitt liv.
Ifall jag skulle missa tvåtusenelva.. äh, jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Emma

Om RHCP spelar så är jag på! Annars måste jag spara pengar till andra chili peppers konserter :D

2010-12-06 @ 17:28:46
URL: http://emmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0