And his arms are a little bit longer than mine

Såg Karate Kid på bio med 9C:arna.
Hann gå till Stadium innan och hitta världens snyggaste skor.
Filmen var asbra.
Särskilt låten i eftertexterna. Justin Bieber is my new boyfriend.
Sen drog vi till Ursviken och vandrade runt.
Jag krossade min häl, som idag gör fruktansvärt ont.
Sandra slängde både godis och äpplen omkring sig.
När alla dragit hem satte sig jag och Amanda i hennes husvagn och pratade.
Jättemysigt.
Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen åka dit igen.

I'm awake in the infinite cold.
But you sing to me over and over and over again.


Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: Låter bra det!(Y)

Men lilla vän, du är inte ensammen! Jag är starkt beroende av saltlakrits :D

2010-08-10 @ 12:57:16
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: andi anka

i do sing to you, over and over again. meeep.

2010-08-10 @ 18:14:31
URL: http://andinordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0