"Here she comes the one and only riding on a big fat pony"



Åker idag.
Till Umeå.
För att träna en sista innebandyträning, och sedan sova över hos någon i laget.
Tidigt (VÄLDIGT TIDIGT) sätter vi oss i bussen som går mot Karlstad.
Det är SM jag pratar om.
Vi möter Södermanland, Skåne, Gästrikland och Östergötland innan eventuell kvartsfinal spelas.
Är hemma på söndag eller måndag någon gång.
Men, jag har faktiskt gjort några inlägg ni kan leka med.. eller något.

Och ja, jag kommer sakna dig Hanna. Väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag kommer sakna dig så förbannat jävla mycket. Lycka till nu!! du är bäst!

2011-01-05 @ 13:56:03
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0