Där jag gick sönder och gav bort mig själv till andra bit för bit



Påväg till skolan möter jag Linnea, som vinkar hysteriskt åt mig. Så dagen kunde inte ha börjat bättre.
Alla lektioner har varit väldigt slappa och vi har mest diskuterat valrossen från Pingu. Hur kunde jag missa den?!
Skjutsade Jacob till Maxi i regnet för att han ville ha godis. Känner mig som världens bästa syster faktiskt.
Jag fick även ett sms från en vän jag inte pratat med på väldigt länge.
Och att få höra att någon faktiskt saknar mig, fick mig att känna mig bättre än vad jag gjort på ett tag.

Ikväll drar jag och brudarna iväg till Olivias stuga och övernattar sedan där.
Kommer bli en sjukt trevlig kväll, helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0