10 saker som ni kanske inte riktigt visste




Jag var på Sveriges största festival i somras.
Upptäckte kanske den bästa svenska liveartisten, Andreas Grega.
Såg stora artister som Lily Allen och Jay-Z.
Njöt när Mew, Biffy Clyro och Elias and the Wizzkids spelade.
Satt på gräset, tittade på otroliga The Hives och önskade lite att jag stod längst fram.
Hoppade upp och ner, sjungandes för full hals till Kent.

Jag vill verkligen åka dit 2011 igen, men vi får väl se hur det blir med det.
Hittills är det ju bara The Sounds och Kings of Leon som lockar mig.

Kommentarer
Postat av: felicia

tur du kan räkna, bara åtta saker om dig.Tard , tyck om dig :*

2011-01-06 @ 01:35:43
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/
Postat av: gaBBan

bea såg ju kings of leon på hultan, men de va inte så bra för sångaren var druunk ehe

2011-01-06 @ 13:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0