alla andra har ju gjort det

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Peace & Love, åkte utomlands utan mina päron, spenderade över en månad i huvudstaden.

Dog någon som stod dig nära?
Mjo.

Vilka länder besökte du?
Grekland.

Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?
Emmaboda, Siesta, mer sol.

Vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas?
Kommer inte på några för tillfället iaf.

Största misstaget?
Att jag inte såg Patti Smith och Shout Out Louds på P&L.
Och att jag inte snodde setlisten från Timo Räisänens spelning så han kunde signa den.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja. Jag är ju Emma Wikström?

Bästa köpet?
Min Mew-skiva.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat åt nollåttan.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina fantastiska vänner.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sommaren 2010?
Baby - Justin Bieber, Gamla Ullevi - Kent, Not Fair - Lily Allen.

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Gladare. Tror jag.

Vad önskar du att du gjort mer?
Badat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit hemma, ensam i min ensamhet.

Hur tillbringade du midsommarafton?
I Grekland, med Emma, James och Felipe.

Blev du kär i sommar?
Nej?

Hur många förhållanden?
Sen tidigare eller nya...?
Äh. Svarar noll.

Favoritprogram på tv?
CITYAKUTEN!!!11!1

Bästa boken du läste i sommar?
Snömannen av Jo Nesbø.
Aldrig varit så rädd i hela mitt liv.

Största musikaliska upptäckten?
Andreas Grega.
KUNG live också.

Något du önskade och fick?
Se Lily Allen.

Något du önskade dig men inte fick?
Springa in i Justin Bieber.

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Åt glass med mina vänner.

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Siesta. Emmaboda. PDOL. WOW.

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2010?

jeansshorts, skjorta och CM-skor.

Vad fick dig att må bra?

Alla underbara människor.
Och Biffy Clyro.
Stockholm.

Vem saknade du?
Rebecca Lindsköld.

De bästa nya människorna du träffade?
Matilda.
Och Pim.

Sommarens sötaste?
Amanda Nordqvist.

Sommarens hetaste?

Rebecca Lindsköld, vem annars?!
Du ska se henne svettig. Satan assåh.

Sommarens besvikelse?
Trästocks. Skellefteåfolket, ni suger.

Sommarens bästa?
Peace & Love och folket där.

Sommarens snällaste?
Emma.

Kommentarer
Postat av: felicia

MEN DU SA ALDRIG DET TILL DOM ANDRA!

ahaa...



förresten "skelleftefolket, ni suger" tack för den..

2010-09-01 @ 22:18:52
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aw, jag var snäll?

2010-09-01 @ 22:32:51
Postat av: Anonym

päron ??? är det jag och mamma,?

2010-09-02 @ 11:26:43
Postat av: andi anka

HAHAHAH, sötaste. Där satt den.

2010-09-02 @ 16:24:04
URL: http://andinordqvist.blogg.se/
Postat av: rebecca

saknade dig med, och du är ännu snyggare när du är svettig, och koncentrerad<3<3<3

2010-09-02 @ 19:27:00
URL: http://rebeccalindskolds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0