kan någon ge mig ett rimligt svar?

Varför är man aldrig nöjd med det man har?
Känslan att vara älskad av någon är den bästa som finns.
Jag slutade bry mig, vilket ledde till konsekvenser jag egentligen ångrar idag.
Fast samtidigt inte.
Jag är nog kär i kärleken.
Det som svider, är att det kommer ta tid innan jag hittar någon.
Någon som kan älska mig på samma sätt som du gjorde.
Som skickar ett långt, fint sms mitt i natten så jag kan vakna upp till det.
Som varje dag berättar och förklarar för mig, hur mycket jag betyder och är värd.
Jag borde egentligen vara nöjd nu.
Allt går bra. Eller nej, inte allt. Men det mesta.
"Jag älskar livet" kan jag tänka ibland, men sen kommer den där andra känslan krypande.
Tänk om, tänk om.
Jag vill bara ha någon, som inte skäms över att säga vem jag är, och vad jag betyder för den.
Mitt självförtroende är i botten idag. Humöret likaså.
Förlåt.
Jag ska radera det här sen.
Men någon, ge mig ett svar.
Varför är man aldrig nöjd?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ta inte bort detta inlägg. Det var fint. Så ta inte bort det.



Förresten kan jag också känna sådär ibland. Bortsett från att jag aldrig riktigt haft någon sån där person som du beskriver.

2010-11-04 @ 21:35:45
URL: http://mjukamoln.blogspot.com
Postat av: Mamma

Du är bäst, det vet du väl!? Jag älskar dig och många med mig=)

2010-11-06 @ 22:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0