Laserdome

I lördags fyllde den underbara, fantastiska vännen Sofia Erinder femton bast. Det firade vi först med en domarkurs, där inte ens hälften kunde blåsa i visselpipan.
Vid sextiden hämtade "gubben" och födelsedagsbarnet upp mig, och efter ett tags letande hittade vi till kvällens lokal.
Jag, Josse, Linnea och Amanda bildade världens bästa lag. Asteroid, Shooting Star, Super Nova och Comet var våra namn.

Vi krossade motståndarna med vinst båda spelen, UTKLASSNING.
Personligen hade jag högst poäng första rundan, andra kom jag tvåa strax efter Wallström.
För att komma till poängen med det här inlägget - det var sjukt kul och jag ser verkligen fram emot att få köra Laserdome igen. Vågar någon möta oss..?





Bilder från själva kriget hittar ni hos Sofia och Mette.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0