Vill springa genom en skog eller simma över ett hav

Har varit nere hela dagen.
Ingenting har gått min väg.
Och jag blev bara mer och mer besviken på mig själv.
Plus att ett oförberett prov är ju asroligt, eller hur?
Men dagen har några höjdpunkter.
Amanda pratade med mig. Jag tror nog hon förstod hur jag mår.
På hemkunskapen skulle Elvira förklara varför det är omiljövänligt att äta kött.
"Ja, men det tar ju energi att mata kossorna och att mosa.... kossorna"
Hon kom på sig själv där i slutet och tittade på mig. Men det var ju bara roligt.

Nu ska jag återgå till att skriva om Sveriges bästa band.
Ikväll drar jag till thai-hanna.
Och det kommer bli så sjukt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0