"ni var så gulliga.. önskar jag haft en kamera"

Jag kollade igenom grammatikhäftet.
Åkte iväg till träningen, som borde ha varit tråkig.
Men var ganska rolig faktiskt.
Hinner precis ut från duschen då Hanna kommer.
Om alla dagar var som gårdagen, skulle jag vara hur lycklig som helst.

Den här dagen har också varit riktigt bra.
Rolig uta' hålvete.
Jag gick ner till Druvan för att köpa ett äpple, men det finns en skogräns där.
Och jag är för lat för att ta av mig skorna.
Så Felicia gick och köpte det åt mig.
Sen får hon en konstig känsla, och vill kasta äpplet till mig.
Jag, som står några meter bort hinner knappt reagera innan äpplet kommer sylande mot mig.
Fast nej.
Inte alls mot mig.
Det träffar väggen istället, med sådan kraft att det far splitter överallt.
Det var väldigt roligt.
Och det tyckte vi nog alla.

Har för övrigt lovat mig själv och mina klasskamrater att jag ska ha skjorta varje dag den här skolveckan.
Räknade precis antalet och det blev 15 stycken.
Vilket betyder att jag kan ha skjorta varje skoldag fram till jullovet.
Coolt?
Nej.
(hej mycket text)


Kommentarer
Postat av: Ms. Ibbe

<3<3

2010-12-08 @ 00:07:48
URL: http://ibbilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0