Last Night I took my bike to the airport surroundings


Kommentarer
Postat av: emelie

Åh, jag håller verkligen med! Första snön så sprang jag runt ute och försökte fånga snöflingorna på tungan. Jag var hur lycklig som helst. Nu kommer jag ut, och vill bara spy åt all snö. Men kylan är värre. Snön kan få vara så länge jag inte har den i skorna liksom.. Men a, det är inte kul att vänta på bussen när det är 25minusgrader. Ne, sommar är nog mer mig grej.



Jodå, självklart var jag det! Vad tänkte du?

2010-12-13 @ 20:24:14
URL: http://ehaggstrom.devote.se
Postat av: emelie

Ånej...det lät ju inte allt för trevligt.

Jag fryser dygnet runt pga järnbrist jag, men jag håller mig frist iallafall! Det är ett plus.

Hoppas att det blir bättre för dig!

Och ja, helt klart april!! Soliga dagar, då man VILL gå ut. Ljust. Fint med snö i träden. Åh. Ja, april skulle kunna vara den enda vintermånaden om jag fick bestämma. Fast...snö på julafton känns lite viktigt också.



Jaha, oj, och du kom ihåg hur jag såg ut ända till nu? Någon har bra minne(a)

Åh, jag tänkte precis detsamma om sig nu när jag klickade runt i din blogg. Jag vet inte om jag någonsin sett dig i den här stan. Vi har kanske -helt enkelt- bara aldrig träffats. (Även om det vore helt sjukt konstigt eftersom alla känner alla i skellhell)

Hur gammal är du förresten?

2010-12-13 @ 22:34:06
URL: http://ehaggstrom.devote.se
Postat av: emelie

Åh, herreguuud. Anderstorp som sägs vara den kallaste skolan, uhhh - sexton grader tar pris. Jag är i skolan nu, och jag har vääärldens största tröja, som det är ylle i. Och ändå, trots det, så har jag gåshud på armarna. Det har jag större delar av mina dagar i skolan faktiskt...



OJJ. Jag är juu överallt?(a)

A, men att du sett mig på fotbollsplan låter mycket troligt. Jag brukar spendera rätt mycket tid där. I vilket lag spelar du?

Och jo, spelade anna&signe så var jag där, nästan helt säkert. Jag brukar som vara det.



Men oj, jag är helt ärligt förvånad bara av att någon lagt märke till mig. Och det känns ännu mer konstigt att du sett mig trots att jag inte sett dig. Jag brukar nämnligen vara rätt uppmärksam, och så glömmer jag väldigt sällan ett ansikte.

2010-12-14 @ 09:01:55
URL: http://ehaggstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0