om det är en musikrevolution så kommer det nog söder ifrån



Det är tydligen ingen skillnad på mitt ansikte och en häst, men jag ska tydligen ändå synas på spexfotot.
Dagen har varit väldigt rolig och det är första gången på länge som jag faktiskt skrattat. Sorgligt nog.
Felicia glittrade på historialektionen, hur nu det gick till egentligen.
Amanda blev irriterad på engelskan. Vilket är fullt förståeligt eftersom.. Ja.
Skulle vi kunna säga att vi blev diskriminerade rätt ordentligt? Eller?
Olivia lyckades verkligen med ett skämt den här gången. Jag tackar och bockar för komplimangen.
Tyskaprovet kan jag inte bestämma mig om det gick bättre eller sämre än väntat.

Vårkonserten på a-torp väntar ikväll. Hoppas det blir något gott till middag.


Kommentarer
Postat av: andi

VI BLEV DISKRIMINERADE.

åh vad arg jag blir.

2011-05-03 @ 16:56:36
URL: http://andinordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0