jag ska dansa fastän hjärtat brister vulkan inuti men polerade yta



Tisdag.
Ekvationer med nämnare verkar vara min grej. Islam däremot, verkar inte vara det.
Läste även ut boken som det ska skrivas en recension om. Tyvärr får det inte vara någon handling med i den.
Hur ska det gå för dig? Tänker ni säkert. Och ja, det tänker jag också. Haha fast nej. Det blir säkert bra.

Insåg även idag att skadeglädjen inte är den enda glädjen.
Att få komplimanger av människor man inspireras, imponeras av och ser upp till gör en väldigt glad inombords.
Jag tackar för mig och hälsar er en bra tisdag.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: hanna

Du klarar det. Du är duktig.

2011-05-24 @ 23:12:44
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0