Hold me in your arms and sway me like the sea



Jag ger dig inte min morgon.
Och inte min dag.
Du får något så mycket bättre - Du får hela jävla jag.

Tre månader med dig, har varit de tre bästa månaderna i mitt liv.
I mina ögon är du otroligt vacker oavsett vad.
Jag älskar allt med dig.
Dina ögon, din ödmjukhet, dina tatueringar, din omtänksamhet. Allt.
Jag längtar till sommaren. Våran sommar.
Eller egentligen, längtar jag till allt med dig.
Idag är du tydligen min slav. Men don't worry. Jag ska vara snäll.
Och maten kommer bli fantastiskt god, det vet jag.
För du är hur jäkla duktig som helst. Det vet du att jag tycker.

Kommentarer
Postat av: hf

vilken fin bild:):):):):):):) int



älskar dig pusssissss

2011-03-08 @ 12:40:26
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0