Rädslan: jag och du gömmer våra lögner i ursäkter och glömska



Jag ska vandra så att mina fötter blöder.
Leta vinyler på Bengans och fynda skjortor från MTWTFSS.
Ragga eventuella följeslagare till Putte i Parken då det verkar som om ingen från Ske-å vill.
Köpa jordgubbar från Hötorget och sätta mig vid Kulturhuset.

Min helg spenderas i Stockholm.
Tidsinställda inlägg väntar er, men jag kanske droppar in en uppdatering någon gång.
Annars får ni ha en så bra helg som möjligt och ni når mig som vanligt på mobilen.
Ha det gött, vänner och ni andra som lyckas klicka in er här varje dag.
Fortsätt gärna med det.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha så kul och bamsekram till dig å!

2011-06-01 @ 22:54:20
Postat av: Anonym

ta vara på dig , och ha ett så skoj kram pappsen

2011-06-02 @ 13:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0