jag hoppas du kommenterar det här inlägget linnea byström



Trots regnet och vädret i allmänhet har dagen varit väldigt bra.
Under den tid jag gick runt ensam på stan hittade jag (tyvärr) två skjortor som jag (förlåt mamma) köpte.
Hur svårt ska det vara för mig att köpa en enkel, tunn och somrig t-shirt?
Åt lunch med Linnea, Mette och Felicia efter att jag stått och pratat med Rebecka ett tag. Trevligt!
Jag har även känt mig så hjälpsam idag. Har hjälpt tre tanter och en gubbe sammanlagt. Duktigt av mig va?

Fysträning ikväll som känns välbehöv..ande för tillfället.
Sen ska jag och mamma på Maxi för att köpa vattenmelon (!!!!!!!!!!)
Haha, aja. Hoppas ni haft en bra måndag allesammans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du sommarjobba?

2011-06-20 @ 18:10:47
Postat av: mamma

Du får köpa vilka kläder du vill för dina pengar:-)

2011-06-20 @ 23:20:00
Postat av: LINNEA

Jag åt upp mitt godis direkt du sa att ditt var slut heheheh

2011-06-20 @ 23:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0