Hemkommen från pip, med livet i behåll & tio gånger lyckligare


Dansat några meter ifrån Håkan med allt annat än dryga 08:or. Myst på en filt i skogen med världens finaste göteborgare. Fått min P3-påse signerad av Veronica Maggio. Smakat lakrits på ett sätt jag mer än gärna gör om. Träffat, kramat och pratat med sångaren i Wombats, Matthew. Sjungit och hoppat i ett kraftigt spöregn som just då kändes underbart. Snackat med alla medlemmar från Those Dancing Days och insett att det fortfarande finns riktigt schyssta, jordnära artister. Men framför allt - Känt mig lycklig.

Jag har haft en underbar vecka tillsammans med Felix, Moa, Gabrielle, Maja, Elin och massa andra människor som jag stött på under festivaldagarna. Sjukt bra musik, risifrutti till frukost och solbrända axlar. Precis så som det ska vara.
Trots att jag inte fick så avslutar jag med ett klockrent citat från en flicka vid namn Emelie med isblå ögon, som stod med en urgröpt vattenmelon i ena handen, och en sked i den andra.
"Jag är den som säger; du är alkoholpåverkad, gå ner därifrån"


Kommentarer
Postat av: hey ;)

"Smakat lakrits på ett sätt jag mer än gärna gör om"



OKEJRÅÅÅÅÅ



:D:D:D:D

2011-07-11 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0