Kallt kaffe, luftmadrasslukt och omogna skåningar



Nu är jag äntligen hemkommen efter långa, och fantastiska dagar i Karlstad.
Ungefär totalt trettio timmar i buss blev det.
Det här var en av de mest underbaraste sakerna jag upplevt i mitt liv.
Och jag kommer såklart alltid att komma ihåg dessa dagar.
Vi pissade på allt motstånd i gruppspelet, vann hyfsat enkelt kvartsfinalen mot Göteborg och mötte sedan storfavoriterna Småland i semifinalen.
Om vi hade vunnit, hade vi vunnit SM-guld.
Dalarna förtjänade verkligen inte ett silver, och långt ifrån en finalplats.
Men jag har fått lära känna några otroliga människor.
Fått höra saker jag inte är van att höra om mig själv.
Jag har fått veta att jag är viktig. Väldigt viktig.
Att alla var så seriösa, hade samma mål och var beredda att göra allt för att komma dit, var precis det jag ville.
Det här klår nog nästan allt jag någonsin gjort.
Alla matcher jag någonsin spelat.
Alla cuper jag någonsin varit på.
Alla träningar jag någonsin har tränat.
Allt.

Åkte direkt, trots att klockan var kvart i fem på morgonen till Hanna.
Jag har saknat henne så otroligt mycket under de här fem dagarna jag varit borta.
Så att träffa henne så fort som möjligt var faktiskt ganska viktigt..
Nej, nu är det dags för en inte fullt lika proteinrik middag som tidigare i veckan.
Plättar står på menyn!

Vi spelade en match idag, och vann precis som vanligt.
Vi lira ut dom tills dom grät, det var nåt helt otroligt.
Oj, oj, vad vi är bra, dom har ju ingenting.
För Botten är ju ändå bäst - när allting kommer kring!

Kommentarer
Postat av: hf

HA! vi åt våfflor...

2011-01-10 @ 18:09:39
URL: http://partykatten.blogg.se/
Postat av: emelie

Alltså cola är verkligen riktigt äckligt om du frågar mig. Jag tror att det är för att jag drack det då jag hade magsjuka när jag var mindre.......för jag kopplar smaken direkt till att jag vill/ska spy.



NEJJJJJJJ, det har jag faktiskt inte gjort. A ska få ett sms nu!

2011-01-10 @ 18:30:22
URL: http://ehaggstrom.devote.se
Postat av: emelie

Hon tror inte att de har de nej.......

Humhummmmmmmm.......trist.

2011-01-10 @ 18:39:18
URL: http://ehaggstrom.devote.se
Postat av: Mormor Kerstin

Stort GRATTIS till bronset i Karlstad - efter bra jobb i alla matcher. Kram

2011-01-11 @ 17:43:18
Postat av: moa

du är mycket väldigt viktig emma

2011-01-11 @ 18:20:40
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0