I know that You make my dreams come true



Har varit hos Hanna hela helgen, vilket förklarar den sjukt dåliga uppdateringen.
Men jag spenderar faktiskt tiden med henne istället för vid datorn.
Och det kan väl varenda människa som någonsin varit kär förstå.
Vi har sett P3 Guldgalan.
Ätit fruktsallad. Och....... vattenmelon. Satan så gott.
Jag fick smaka på den godaste hemmalagade thai-maten någon någonsin lagat.
Varenda sekund den här helgen, har varit fullkomligt underbar.
Men det var faktiskt ingen överraskning.
Hanna är så fruktansvärt underbar att.. ja. Det går inte ens att beskriva med ord.
Min favvis. ♥

Kommentarer
Postat av: hf

ååhh älskar dig min favvis! <3

2011-01-24 @ 00:18:04
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0