"gråt inte nu, jag målar naglarna..."




Full rulle. Fullt upp. Väldigt sysselsatt. Hur jag än säger det, har jag knappt någon tid över den här veckan.
Jobbat från åtta till fem varje dag (jag har även läst ut tre Harry Potter-böcker på tre dagar)
Innebandyn har äntligen äntrat Eddahallen och där har jag spenderat tre kvällar där.
Måste bara nämna att jag sprang vilse på löpträningen i tisdags. Hemskt. Väldigt.

Äntligen helg, i alla fall. På söndag åker jag som sagt till Göteborg, vilket ska bli fantastiskt roligt.
Längtar hur mycket som helst.

Tack och hej, leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! De blev faktiskt jättefina. Med lite flisor som du ville ;)

2011-08-13 @ 02:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0