Well I'm scared of what's behind and what's before



Hela 9C vet att jag och onsdagar inte kommer så bra överens, trots att det är den dag då vi slutar tidigast.
Kemin bestod av poängräknande, gymnasiumdiskuterande och faktiskt lite av det man ska göra då.
Sen var det ju den där jäkla uppsatsskrivningen i Nationella Engelska.
Dagen slutade då någorlunda okej med vinst mot 9B:s tjejer i handboll.
Vi som spelade tillsammans med killarna fick oss en oavgjord match också.

Två positiva saker med dagen.
Att Amanda med sina flätor/dreads fick mig att må bra.
Och att jag har vattenmelon i kylen.

Kommentarer
Postat av: hon den där med flätorna

bara så du vet så mår jag bra av att få dig att må bra.

2011-04-13 @ 18:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0