Ingen vet ifall det verkligen hänt och hela världen är min



Hängde med ES1A på A-torp hela dagen. Betydligt roligare än en vanlig skoldag, om man säger så.
Min fader ringde och tyckte jag skulle gå Byggprogrammet. Aldrig pappa, aldrig.
Vad bjöd dagen annars på?
Årets första middag utomhus, bestående av revbenspjäll och potatissallad.
Såg 500 Days of Summer med Emelie, det var väldigt trevligt. Och den är fortfarande lika bra.
Och jag kan fortfarande replikerna till den. De flesta i alla fall.

Imorgon väntar jobb. Med tanke på hur trött jag är i hela kroppen blir det säkert nyttigt.
Jag fick ha min iPod med mig. Så då funkar det även fast ryggen värker.
Nej. Nu ska jag gå och lägga mig innan klockan slår tänka-för-mycket-timmen.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inte gå ett program med inriktning på språk ,,,, du är ju king på det , kram pappa

2011-04-29 @ 08:50:51
Postat av: hf

iih, wombats!!!!! var allt med och var allt najs?

2011-04-29 @ 17:11:43
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0