där går den jag älskar, där går flickan jag inte var värd

Tack Hanna.
För den bästa tiden i mitt liv. Då jag har varit lycklig, glad och mått hur bra som helst.
Att jag fått vara din, kommer jag alltid vara tacksam över.
Jag kommer alltid finnas här för dig, och jag hoppas du kommer finnas här för mig också.
För även om det inte har verkat så på senaste tiden, så behöver jag dig. Mer än vad du anar.
Du har, och kommer alltid betyda väldigt, väldigt mycket för mig.

Jag älskar dig Hanna.

Och du har tagit mig från kylan in.
Från tysk hårdrock till Charles Valentin.
I min bok är du för evigt Evelyne.


Kommentarer
Postat av: hf

Jag älskar dig så sjukt jävla mycket emma. Tack för jag fick vara din. Har aldrig mått så bra som jag gjorde då.

2011-04-17 @ 14:36:30
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0