"Vilka såg ni? Unicorn eller?"

Jag har aldrig skrattat sådär mycket.
Inte på länge i alla fall.
Gabrielle och jag såg Sveriges näst bästa band, Üni Foreman. 
Underbart var det verkligen.
Blev sen både kittlad, slagen, skrämd och stalkad av Hanna Montana.
Som vägrade ställa upp på en idolbild. Vilket gjorde mig jätteledsen...
Felicia kom när jag och Gabrielle suttit på MAX ett tag.
Hon åt upp min vegetariska hamburgare. Och drack upp mitt kaffe.
Vi såg en man åka buss en hållplats för att sedan hoppa av och spy.
Jag.. nä. Jag kommer ha träningsvärk imorgon för att jag har skrattat så mycket.
Tack Felicia, Gabrielle och alla andra jag träffade ikväll.
Ni gjorde min frikväll fantastisk.

Kommentarer
Postat av: felicia

HAHAH, fan vad ful jag var ikväll!!!

Älskar sista bilden där du håller upp pengen och jag står där och kollar i min naturG-påse,haha

2010-09-25 @ 00:15:48
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha asssåå!! du är för busig du.

2010-09-25 @ 01:12:56
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0