spontanitet. impulsivitet. otvungenhet.

oplanerad. impulsiv. frivillig. plötslig.
alla dessa ord, är synonymer för spontan.
och det kan man verkligen säga att mina kära vänner var ikväll.
planerna för kvällen blev inte som det hade tänkt sig.
istället överraskade de mig, och jag hoppas att de kunde urskilja glädjen från min förvånande blick.
för trevligt blev det verkligen.
och sista stunden på kvällen, var liksom trevlig den också.
att du stannade kvar. bara för det. 
det gjorde mig lycklig.
tack tjejer, för den härliga känslan jag har i bröstet, och de kittlande fjärilarna jag har i magen.


Kommentarer
Postat av: andi anka

EMMA!!!!!! DEN DÄR FUCKING BILDEN, DU SKA DÖ.

Då vet du.

2010-11-04 @ 10:50:09
URL: http://andinordqvist.blogg.se/
Postat av: Mamma

Underbart med spontana, superfina vänner!

2010-11-06 @ 22:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0