all i can think about is you

Det har blivit mycket text på sista tiden.
Vet inte riktigt om jag är nöjd över det eller inte.
Var med Hanna igår, såg EMA. Det var väldigt trevligt.
Och idag.
Usch vilken dag.
Åker till skolan, och känner hur jag plötsligt får migrän.
Den fruktansvärda smärtan jag aldrig riktigt kan beskriva.
Så jag åker hem direkt. Lägger mig i sängen och dör.
Den här gången grät jag först när jag började spy.
Förlåt, för detaljerna. Men det var viktigt att tillägga det.
Nu sitter jag här.
Yr som en.. höna. Eller något. Huvudvärken sitter fortfarande kvar.
Litegrann i alla fall.
Är lite ledsen för att jag missade skoldagen. Mina klasskamrater.
Och ja, Amanda. Såklart jag log när jag läste det där.
Och Hanna, tack för att du bryr dig.
Och mamma, du borde kyla ner dina händer lite oftare.
Nu går jag och lägger mig igen.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0