Svarta dagar följs av vita nätter, Älskling det är livet



Jag har hittat någon. Dig.
Dig som jag kan ligga och lyssna på Florence + The Machine tillsammans med i timmar.
Dig som alltid får mig att känna mig omtyckt, och lycklig.
Dig som jag kan plumsa genom flera decimeter snö påväg till bussen med.
Dig, åh.. ja. Du får mig alltid att le och det pirrar i hela kroppen varje gång du tittar på mig.
Du har fått mig att inse hur mycket man kan tycka om en annan människa.
Visst vet du att jag tycker du är fin.
På alla sätt och vis?

Kommentarer
Postat av: Din

Men gud, va söt du är Emma. Du gör mig så himla glad..

När jag är med dig är allt underbart. Du är underbar!! Är så himla kär i dig.

2010-12-19 @ 19:13:51
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0