Kommissionen för registrering av mugglarfödda



Har varit nervös, varit nervös och varit nervös hela dagen.
Jag har längtat, och längtat och längtat hela dagen.
Anledningarna?
- Sista timmen på fredagar får vi läsa, och jag har sett fram emot att läsa min Harrybok väldigt länge.
- Halv åtta ikväll är det match. Mot Hammarängen. Som har lånat in ett antal div1-spelare.
- Bokredovisning.

Men tror ni att jag får läsa boken då? Som jag längtat efter att få göra?
NEJ DET FÅR JAG INTE.
För istället har vi en två timmar och 20 minuter lång lektion då alla i klassen framför sina bokrecensioner muntligt.
Långtråkigare kan det inte bli.

Nej, nu ska jag sluta störa mig på det och börja byta om.
Halv åtta står jag på Eddahallens golv med mina trasiga inomhusskor.
Efteråt drar jag till Hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0